سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدا را در هر نعمتى حقى است ، هر که آن حق از عهده برون کند خدا نعمت را بر او افزون کند و آن که در آن کوتاهى‏روا دارد خود را در خطر از دست شدن نعمت گزارد . [نهج البلاغه]

روز نوشت دانش اموز
macromediaxtemplates for Your weblogList of Iranian Top weblogspersian Blogpersian Yahoo

نویسنده: سید سجاد حسینی زاده یکشنبه 87 مرداد 20   ساعت 3:25 عصر

به نام خدا
من سید سجاد هستم ودر حال حاضر اولین یاداشتم را می نویسم انشا ا... در یاداشت های بعد نحوهی کار خود را بیان میکنم

http://digitalbattle.com/wp-content/uploads/2007/01/god%20of%20war%202.jpg

نظرات شما ()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
frivسایتی جالب وپر ا بازی های آنلاین!
اغاز

فهرست
2822 :مجموع بازدیدها
0 :بازدید امروز
2 :بازدید دیروز
حضور و غیاب
یــــاهـو
درباره خودم
روز نوشت دانش اموز
لوگوی خودم
روز نوشت دانش اموز
صفحات اختصاصی
اشتراک